Írásprevenciós felmérés és fejlesztési ötlettár

Az a mozzanat, ahogy az iskolába kerülve az írás-olvasás elsajátítása kezdetét veszi, meghatározza az egész tanuláshoz való hozzáállását, a tudásmegszerzés és birtoklás értékét. Aki könnyebben veszi az akadályokat, sikeresebb lesz, nagyobb valószínűséggel fog tovább tanulni, motivált lesz, hogy fejlődjön, új ismereteket szívjon magába, új területeket ismerjen meg, új helyzetekben próbálja ki magát.
Aki nehezebben veszi az első akadályokat, kevésbé lesz motivált, kudarc kudarcot vonz, kevésbé valószínű, hogy a tanulás és az általa nyújtotta lehetőségek valódi értéket fognak számára képviselni.

Hogyan lehet segíteni, hogy könnyebben vegye az akadályokat?

3-6 éves kor között számtalan olyan játékos feladattal segíthet a szülő gyermekének, amivel előkészíthető a gyermek az írás- és olvasástanulás minél eredményesebb elsajátítására. Ma egyre több a tanulási zavarral küzdő kisdiák, ami részben magyarázható a megváltozott életkörülményekkel. Amilyen gyors ütemben fejlődik a gyerekeket körülvevő világ, a belső világuk, gondolkodásuk, élményfeldolgozásuk, és a fizikai apparát nem tudja tartani ezzel a lépést. Így eljutottunk oda, hogy a gyereknek segíteni kell abban, hogy lépést tudjon tartani a változó körülményekkel. Az Integratív Írásterápia Írásra hangoló programja ehhez ad támpontot szülőnek, gyereknek, hogy miben hogyan lehet a kezet ügyesíteni, a testet trenírozni sok-sok kacagással megtoldva, hogy a tollforgatás mesterévé válhasson a kis tanonc.

A vizsgálat részképesség vizsgálatot, a finom-motorika fejlettségének felmérését és a motivációs szint vizsgálatát jelenti. A szakvéleményhez egy Fejlesztési ötlettárat kap a szülő, hogy a makacs kezek iskolába kerülve már könnyeden tudják táncoltatni a tollat a papíron.

Az írásterápiás szakvélemény 8000 forint, a fejlesztési ötlettár GRATIS.