Tanulni mindenki tud!

Miért van az, hogy manapság egyre több tanulási zavarral küzdő gyerekkel találkozni az iskolapadban? Egyre több a diszlexiás, diszgráfiás, diszkalkuliás címkével ellátott nebuló. És ezek a címkék bizony hosszútávon kihatnak a gyerek iskolai teljesítményére, a „más vagyok”, „velem valami baj van” érzete, pedig az önértékelésére.

A megváltozott életmód és diszek című írásunkból a disz-tünetegyüttes hátteréről kaphat bővebb információt 

A kisgyerek – belső késztetése szerint – magától, tapasztalati úton megtanul járni, beszélni, majd homokvárat építeni, társas kapcsolatokat kialakítani. Egy óvodás átlagosan napi 300 egységnyi információt vesz fel, és raktároz el – egy életre szólóan. Iskolás korukig a gyerekek folyamatosan ténykednek valamivel; kreatívak, keresik a lehetőségeket, és minden mozdulat, tett és szó koncentrált figyelemmel kísért. Az iskolások produktivitása ennek már csak fele, aminek felnőttkorra még majd a harmada elvész. Hogyan maradhat mézesmadzag és ostor nélkül is a tanulás belső késztetés, aktív, önálló tevékenység a mindennapokban, miközben egy életre szóló élménnyé is válik?

Válaszok Kovács Mónika Gyerekjáték a tanulás könyvében, melyhez Dr. Gyarmathy Éva által írt ajánlót ITT olvashatják.

Az iskolai évek tanulóévek: megtapasztalni és megismerni a saját erősséget, feltárni a fejlesztendő területeket. Abban, amiben igazán jó, erősödni, a többit szintre hozni, fenntartani, szükséges mértékben (ki)használni. Így várható, hogy a képességek valódi teljesítménybe fordíthatóak legyenek, hogy rátaláljon saját tehetségére, hogy a flow élmény megvalósuljon a mindennapokban, hogy sikeres legyen a munkában, hogy munka és magánélet egymás támogatói legyenek.

A “beszerzett címkék” oka és háttere írásdiagnosztikával feltárható, egyénre szabott eszköztárral a tanulás eredményesebbé tehető.

Komplex írásdiagnosztikai és tanulásmódszertani szaktanácsadás

Írásdiagnosztikai vizsgálat kiterjed: 

– írászavarok szűrése

– gondolkodásmód, intelligenciatípus

– figyelem-koncentráció

– motiváció

– érzelmi stabilitás

– kapcsolatkezelés, beilleszkedés

– tehetségalkat meghatározása

Írásdiagnosztikai vizsgálathoz az őszi szünetben GRATIS tanulásmódszertani tanácsadás.

Tanulásmódszertani tanácsadás:

– tanulási stílus meghatározása

– javasolt tanulási formák, módok

– motiváció

Mennyi időt vesz igénybe? Otthon 30 perc alatt elkészíthető az írásminta és rajz az előzetes instrukciók alapján, valamint 10 perc a Tanulási stílus kérdőív kitöltése. Szülőknek pár perc alatt kitölthető a gyerek személyes adataira és az íráskörülményekre vonatkozó kérdőív. Az írásminta és a  rajz postán továbbítandó, a szakvélemény 6 munkanapon belül kerül továbbításra elektronikus formában.

 Szülői hozzájárulás szükséges 18 éves kor alatt az íráselemzéshez.

100 %-os pénzvisszafizetési garancia!

Kérek további tájékoztatást az írásdiagnosztikai vizsgálatról és tanulásmódszertani tanácsadásról!